2008

Året 2008 lider mot sitt slut och jag kan inte fatta att det redan har gått ett till år. Från 2008 har jag med mig både fantastiska, underbara, jobbiga, tråkiga minnen med mig, har varit ett år som både har gått upp och ner men överlag varit ett trevligt år och är mycket glad att jag har tillbringat året  med min älskling, familj och vänner, hoppas det fortsätter så 2009. Har varit ett bra år och hoppas att 2009 ska bli ett Kanon år med spännande och intressanta händelser. Ingen som vet hur det blir men jag går in med förväntningar om ett riktigt minnens värd år, förhoppningsvis blir det lite bra iaf ;P

Tack 2008 å Välkommen 2009


Gott Nytt år
:)


Släktingar

Så här i mellan dagarna har det varit släktkalas hos Mormor och farmor, farfar. Ätit riktigt god mat, Trevligt :)

 

Några kusiner


Hos Mormor :)
       

 

Me and You




   

Zita & A-M


så Lycklig med Dig <3















Juldagen




      

Juldagen firades hemma hos Emmas syster, trevligt folk :)


Elefant Shot ;)


Christin Malin A-M Emelie


Hihi


KOm igen :P


A-M Fredrik


Reklam? haha


Christin Malin Emma


A-M & Sofie :)


Sanna & A-M


Folket




Emelie :)


Pose


:)




Emina Sofie

 ;)




Sofie in Pose







Ednora


Ednora A-M










A-M Emina Sofie

 
:)


Pussis


Emelie och A-M


Fredrik Anna-Maria <3

Merry Christmas 2008

Hoppas ni alla har haft en underbar Jul :)
Min Julafton spenderades hemma med släkten samt med Älsklingen och hans släktingar, Trevlig och mysig dag :)




Julaftons Morgon <3


Min släkt på Julmorgons Gröt :)




 
A-M väntar förväntansfullt på Tomten hehe




Vicktor & Mamma


;)


Hihi familjen ;)


Jätte Nice dag :)

Fjärde Advent

Denna Söndag har tillbringats till större delen med Emelie, vi har åkt hit och dit :) Hämtat gran, fixat med mat och Taxi till Nyår samt solat, Så nu börjar det bli klart med allting, Nice!



Imorgon ska jag fixa med lite saker och ordna med det sista inför Julafton! :)
Ha en trevlig fjärde advent

TeamWork ;)



Julstämning

Ikväll nu har vi Pyntat vår gemensamma gran här hemma och så min egen gran, så vi slipper stressa dagen innan ;)
Nu e det ju inte många dagar kvar, LÄNGTAR :)

Min Gran 08


Familjens

Nu får man bara hoppas att man varit snäll i år så att man får några paket av Tomten hehe ;)


Toblerone ;)

December 19-20:
Har jag och Älsklingen varit i Göteborg, det blev ett besök på stan, en lång vandring, Jul på Liseberg, samt en lång vandring för att sedan äntligen komma till Hotell Sapar.
Har varit en riktigt trevlig tripp trots all vandring haha ;)

Me and You

Love
___________________________________________________________________________

Så fint med alla lampor, stämningsfullt



A-M:
ska vi spela nått?
F: Mm, toblerone de e godaste
A-M: Okej, vilket nummer?
F: 7!
Vi lämnar pengarna på nummer sju och 10...
Hjulet snurrar... Åå stjärnvinst e nummer 7



Wiiee


;)


Uppe i tornet var vi en sväng, höjdrädda som vi e hehe


Fin utsikt iaf ;)


Väl hemma på Hotellet blev det Mys med Tobleronen haha ;)


 



Biljard fredrik

Tack för den här Helgen



Evigt din, Evigt min, Evigt Vi <3

hur ska man göra..

Att beskriva något med ord är ibland väldigt svårt...

gLÖMDE JU ;)

Jo i Söndags hade jag två lucia tåg ett på ett äldreboende samt i Kyrka sedan var det avslutning för alla grupper och jag fick agera som överaksning för barnen. Fick även en jätte fin present som tack för att vi jobbar, så himla fin, Super glad :)



Åldredomshemmet


Övning i Kyrkan


:)




Fint




A-M agerar Överaskning ;)


Hoho finns det några snälla barn :)
   

   

Den fina Presenten




Super trevlig dag <3


Halvt Jullov :)

Sista dagen 2008 som jag var i Skolan, så himla skönt, ÄNTLIGEN får man tid till att ladda om batterierna;) Har så klart saker som ska pluggas och lämnas in i januari men det får ordna sig längre fram, för nu ska ja bara ta det lugnt och njuta av Julen och dess Härligheter  <3

Grupp 5
Övnning av vår dramatisering :)



Längtar så till Jul och Nyår!
Det som e kvar nu e att jag och emelie och övriga ska planera klart allt för nyår så blir det kanon :) Mat och Fest hålls hemma hos mig i år, så det hoppas jag blir bra!


Jag önskar inget hellre, än att du gör nått emot mig snart...

Du får inte knacka på min dörr
om du inte är beredd och komma in
du får inte göra om mitt namn
och börja kalla mig för din.
Du får inte vandra på min väg
utan att visa mig ditt mål
och inte stjäla av min godhet
för att fylla upp ditt hål.

Och du får inte riva mina murar
som jag omsorgsfullt har byggt
om du inte skyddar mina drömmar
så att jag kan somna tryggt.

Och du får inte ha mig som en dröm
när jag vill va' din verklighet
du får inte säga att du hoppas
om du inte tror du vet.

Men du får ta den tid du behöver
för att förstå vad det är du vill
du får be en bön att tiden
du behöver räcker till.
Och du får samla dina tankar
så att två själar kan få ro
och så att allting som vi lovade
oss själva kan få gro

Och du får inte andas på min panna
inte få mig falla mer
om du inte sen kan stå för
all den oreda du ger.
Och du får inte röra vid mitt hjärta
som om allt var uppenbart
när jag önskar inget hellre,
Än att du gör allt emot mig snart.
...
Och du får inte röra vid mitt hjärta
som om allt var uppenbart
när jag önskar inget hellre,
Än att du gör allt emot mig snart....

Såhärkännerjagmig,vf jagvillintehabrottomheltenkel:/

Tisdag

Hejsan gott folk!
 Idag har jag varit hemma hela dagen och pluggat på min examinationsuppgift 2 i kreativitets kursen och fått klart den, så i morgon väntas det redovisning av den och grupparbete!
 Jag har inte gjort så mycket mera, joo slingat mitt hår hemma för första gången och det blev faktiskt riktigt bra och allt hår finns kvar än så länge hehe ;) Så nu har ja sparat några hundra på det! 
 

 

Årlig Gran hämtning

Tidig lördag morgon och det var dags att åka till skogen och hämta hem julgranen och träffa släkten.
Alltid lika Myssigt och i år var det ju snö, wiiee :) Därefter var det fika och mat.
En bild säger mer än tusen ord:



Me and You


Då var det dags för att leta efter den perfekta granen ;)


Pappa & Mamma


HejHej mitt Vinterland :)








Äntligen, hihi


Fika dags


 Släkten och några tillbehör :P








Fredrik & Anna-Maria




Love



Livet


08-12-12

Igår fredag jobbade jag hela dagen samt fick tårta och present från min praktik plats, så glad :D
Därefter blev det att skynda sig hem och göra mig i ordning och sedan farde jag in mot stan igen och på vägen så fick jag stanna hos polisen som hade fordonskontroll och blåskontroll, läskigt men det gick allt fint, mitt hjärta gick i hundra tio hehe ;) Så för en gångs skull hade jag en riktigt bra anledning till att komma för sent :P

Hos Malin blev det paketöppning eftersom hon fyller år nästa vecka, så GRATTIS i förskott :)
Samt goda drinkar och lite av Idol.
Alltid lika trevligt i erat sällskap
:)

Oh,girls,
Just wanna have fun ;)


Emelie & A-M


Pose hehe


Oja


Ät mig, hihi


:)


Malin Emelie A-M


Mysisar


Nice
   
Emelie A-M Malin
   

   

 



Tack för en trevlig "för" kväll ;)

God Natt & Sov så gott





Heart


fRaMtId, vF, FiNns, inGet, SaGa, hUr, TaNKar,nU,aLdrig, rEdO...


Längtar

Onsdag och har haft min sista Vfu denna termin. Så i morgon väntas det grupparbete i Skolan och på fredag ska jag jobba på min praktik plats så jag kommer tillbaka till de små godingarna :)
Dagarna går, timmarna, minutrarna, sekunderna bara springer iväg, nu e det inte långt kvar hur ska jag hinna. Går tiden fortare nu förtiden eller har man bara mera saker att göra tro? Jag börjar undra hehe :P

I morgon ska jag även sola och
Emelie & A-M ska smida härliga planer ;)


Ska även mysa med min Älskling i morgon <3



snart så ;)


Rubrik ?!

Hummis,
Ska man gå framåt eller bakåt, kanske, nej, ja,
Kanske man vill för mkt, vad är rätt vad är fel
hur ska man tro, vad, visa, nu, redo,
Hur ska man göra,
vill, men är det verkligen...
:/ ?

LG <3



Lördagen har tillbringads med Fredrik <3 vi har gått på stan och ätit ute, trevligt! Jag har även in handlat två julklappar, hihi ;) Ikväll är jag chaufför åt mina föräldrar så ikväll blir det att mysa i soffan och bara ta det lugnt och njuta av vår nya Tv, jag e helt Förälskad hehe! Vi har gjort om här hemma både Köket samt vardagsrummet, har blivit ur snyggt och myssigt! Hel Nöjd!

Titta och Njut ;)

Tjuvstart ;)

Ännu en Vecka har gått och jag har haft redovisningar, seminarium, grupparbete samt Verksamhetsförlagd utbildning, Älskar verkligen att arbeta med Barn, de tillför så mycket :) Sedan igår Fredag så var det dags för min körs årliga uppträdande i Hasslösa byggdegård, alltid lika kul och stämningsfullt ;)

Vi i kören innan framträdandet :)


   

 


RSS 2.0