Hemkostfest: STINA :)


2009-04-17 hade Stina fest :)
Så underbart nice och trevligt, mycket länge sen sist men nu e det dags igen !!
Tack för en super kväll alla!!

Har Saknat
Stina & A-M posen :)







Stina




;)

A-M Hanna Nathalie


Hanna Kajsa Nathalie


Lotta




Josefina "Lacken"


Framtidens dataspel hehe :P


Hanna Kajsa Elin Nathalie




Pose :)


DÅ var det dags för Singstar!


Frida!








Frida Lacken Johanna


;)


Emelie Stina


Sjung :)




Josefine Frida




A-M Johanna Emelie


;)






HIhi




Girls gone wild ;)



Josefine Johanna


A-M Emelie



:)




Då tar vi i med hela kroppen :)












A-M Nathalie










Shot ;)


Frida josefine




Mot Lidköping !


In the car!




Bowlingbaren


Nu jäklar ;)














Älsklingen var där <3


Nermin hehe


Pose


You and Me <3






Josefine emelie


a-m damir


:)


Stina!


a-m nermin













<3 Anna-Maria & Fredrik <3







Vardagsdetaljer

Heldag i skolan i morgon, nu drar det igång igen...
Solsken, fågelkvitter, varma briser, vår blommor sköljer över mig och ger mig ny energi och vilja, tummen upp för det :)


Skulle skriva ut mitt schema till vikariepoolen där jag mötes av en nice syn hade fått VG i kursen kreativitet i pedagogisk verksamhet, detta ger mig nya krafter och vilja till att kämpa vidare!


Andra Datum och händelser :)

090320 : Min och Emelies Ett årsdag, hihi ;)

:)

Samt vi har även i helgen bakat underbart goda och läckra Kärleksmumms :)



090323 : ♥Min och Fredriks 18 månadersdag ♥
Du betyder allting för mig, Älskar Dig!!!




I Mars månad var det även släktkalas hos min Farmor och farfar!

Rickard Jag Vicktor :)



Haft tårttävling på Jobbet ;)


Varit reseledare på en familjekväll!



Tittat på när Älsklingen spelat match :)





090327

Lite kort från kvällen!

♥You and Me♥




Fredrik ;)


Nermin Aldin


A-M


Vi <3


Hilmo Nermin


Aldin


Skolkatalogerna ;)




A-M Elvir












Folket













Fredrik & Anna-Maria



100 Års Kalas

Lena och Anns dubbla femtio års fest :)

Anna-Maria och Fredrik <3


Pappa & Mamma <3



Pose




Dags för underhållning :P










Dans sen!


090314

25 Års kalas i Skövde för Sofia :)
Some Pice

A-M Emelie Rebecca Malin


Ego ;)






Taco mat innan hos Hanna


Rebecca Malin


Girls :)
Hanna Emelie Rebecca Malin A-M

:)




Elefanten :)


Hanna


Hanna och Födelsedags Barnet Sofia!


Finalen i melodifestivalen


:)








Spänning....


Hur ska det gå....


Haha blandade reaktioner :P






A-M Hanna Malin


Emelie Malin






His åkning :P




Sofia




Rebecca A-M




Hanna och A-M!


Emelie och A-M på Bogrens ;)

Tack alla för en trevlig kväll!!




uppdatering :S

Har skola, jobbar och dagarna bara springer iväg... Så tyvärr så har jag ingen motivation över till bloggen just nu :/
Men den kommer nog tillbaka :P


RSS 2.0