<3


Nervigt!!

Nu börjar nerverna värka, imorgon gäller det, då kommer hon som ska besöka mig på min Vfu och bedöma mig, så NERVÖST.... men men kan ju inte gå mer än åt helvete... plus att det är fredagen den 13, oohhh ;)
Nedrans säger jag bara!!

_________________________________________________________

Hittade dessa, så bjuder på några roliga "visste du att":

- Om hela befolkningen i Kina gick förbi dig i en rad så skulle den aldrig ta slut. Detta på grund av den snabba befolkningsökningen i Kina.
- Det är omöjligt att slicka sig på armbågen
- Ingen vet varför, men 90% av kvinnor som går in i en affär vänder sig åt höger
- Människor och delfiner är de enda arterna som har sex för nöjes skull
- Inget papper kan vikas på mitten mer än sju gånger
- Månader som börjar på en söndag har alltid en "fredagen den trettonde"
- Det är omöjligt att nysa med öppna ögon
- När du nyser stoppar kroppens alla aktiviter, även hjärtat
- Kvinnor blinkar nästan dubbelt så mycket som män
- Inget krig har utkämpats mellan två länder som bägge har McDonalds
- vi drömmer i snitt 1460 drömmer per år
- Vissa grodor kan frysas ner , sedan tinas och fortsätta leva
- 111 111 111 x 111 111 111 = 12 345 678 987 654 321
_____________________________________________________

Tänker på dig <3


fredrik synnergren

Älskar dig å det finns bara du i mitt hjärta, du är mitt allt!



Sov gott




Vågar aldrig mer fråga om nånting, eller planera.

Allt lite nervöst inför morgondagens seminarium....


Skövde Högskola Igen

I morgon e det seminarium igen och verkligheten kommer igen, plugg å återigen plugg!


Jag undrar och tänker, hur ska man ha det i livet, trögstartat vuxen liv... Börjar känna att ja, jag vet inte...
Undrar hur man inte kan veta? hur endel tänker? vad känner jag? hur ska man ta sig vidare till nästa nivå i livet, tänker så jag får ont i huvudet. Allting e fel och jag jag känner mig trött. Hur ska man orka, längtar så till sommaren med nya tag och energi :)
Nu har jag bestämt mig att det ska ta och bli ändring, nu e det dags, för orkar inte ha det så hära mer... måste ta tag i saker och ting annars går man helt slut!


Sedan funderar jag över hur en människa inte kan förstå vad som händer eller hur det känns? Fattar den inte, lyssnar den inte på mig, e sårad djupt!


Nu ska vi inte ha sådana deppigheter här, jag väntar på våren och sommaren då livet börjar igen och utgången på lördag ska bli mycket trevlig, behöver verkligen det :)
Nu flickor e det fest som gäller hehe :P


Hanna Emelie A-M -09

Helg i Mars

I lördags så tittade jag på när fredrik spelade fotboll och sedan bakade jag och Mormor bullar, mumms :)

Vårat Resultat


Sedan träffade jag Emelie på kvällen, alltid lika trevligt att umgås med den Tjejen :) Guld värd!
Vi laddade upp med massor av gottigheter inför Melodifestivalen, säger bara Nice ;)


En Dag att minnas 20 Mars- 08 hehe ;)


Nelly.com

Så underbar, vilken vår/sommar känsla :)
En riktig ÖNSKE kläning!
Tänk om man vore rik ;)

Flower Dress 599SEK, Rare Fashion - Nelly.com
(Bilden kommer från Nelly.com)

God Natt



Ännu en ny vecka i våra liv börjar, nya tag?
Har Vfu hela veckan sedan är det skola och alla uppgifter som ska in, hoppas jag hinner bara:S
Hur ska det gå med att inte stress, får panik, mina känslor e i uppror. Ledsen och trött :/ Vill så mycket men vet inte hur jag ska ta mig vidare i livet...

LG KU990

E den bra??

LG KU990 Viewty Red. Фото мобильного телефона LG KU990 Viewty Red
P.g.a att min mobil har slutat att fungerar har jag inga nummer kvar eller någon mobil :/
 så måste köpa en ny, trist nog... Så letar och letar... Någon som vet om denna e bra eller inte?

Sjukhus :/

Fredagen var upp och ner, började på vårdcentralen kl:13.00 och kom ut från Akuten ca kl: 18.00... Efter 7 sprutor, (jag hatar verkligen sprutor, stängde av mitt blod pga. att jag blir så rädd) ett ex antal olika provtagningar med mera :/ Jobbigt och påfrestande!! Som tur var, var alla prover bra och inget akut med mig! Jag har fått magsår/magkatarr :/ Så har fått medicin och måste vila och inte stressa och spänna mig mer, då blir det värre... :/
Måste ändra min livsstil och slappna av, inte så lätt men måste försöka...


yin-yang-cracked

RSS 2.0