Första dagen innan helgen tar vid

Och jag e hemma idag från praktiken/jobbet, har nämligen feber och känner mig trött.. Ska snart till doktorn och undersöka mig, har nämligen fått en sten/lock i bröstet som bara gör ondare och ondare, vet inte vad det är... Konstigt nog :S 

Blir att vila upp mig och samla nya krafter i helgen och hoppas att det inte är nått farligt med det som trycker i mitt bröst....

Där bekymmerna inte finns

(Blomberg-08)

Hata !!!

E så trött å arg på abongemang (eller hur det nu stavas) och deras uppsägningstider å på mobil telefoner som slutar att fungerar efter exakt ett år och en månad... Va fan har de programerat det eller?????? :/ så arg å ledsen på skiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ursäkta men måste få ur mig!!! :/ :/

In Örebro

Nu var det ett tag sen igen då ;)
Jag har Vfu hela veckorna, så det blir att gå upp jobba och sedan hem och sova, för att orka. Men som tur är e barnen härliga små :) tyvärr e många sjuka så vi har varit fyra- fem barn denna vecka, stackars små barn! peppar-peppar hoppas man inte blir riktigt sjuk med....

I lördags till söndags var jag och Fredrik <3 i Örebro på en tripp och födelsedagsfest.
Some pice från kvällen :)



Jag och Älsklingen <3


Emma


Emma & A-M ;)

Damir

Hilmo





Pose!

Nermin


Haha gissa huvud ;)

Hilmo A-M, pose













Aldin Emma









Amira och Hilmo

Nermin och Emma



Födelsedaxbarnet och jaa





Fredrik och Damir



Aldin


A-M ;)






Sång


Några folk






Emma A-M



A-M Nermin
















Fredirk & A-M



Trögstartad måndag

Sitter här och försöker plugga, men går inget vidare.... Finner ingen motivation tyvärr :/
Åå måste verkligen komma igång, men vet inte vart jag ska börja och har låst fast mig vid att jag inte kommer komma på nått bra att göra med barnen, nedrans, nedrans!! Vart finns tipsen tro??

Annars är väl livet okej, vet inte vad jag tycker eller tänker längre. Trött på allting!! Vill börja om, verkligen känna... frågan e om jag verkligen gör det.... Varför försvinner vissa minnen inte, hur gör man för att gå vidare... orka!!
/ En trött A-M



Blomberg 2008


Vill ha sommar nu igen, vill få bort mina bekymmer och ångest, slippa tänka och känna, kunna gå vidare, känner att jag måste komma bort, nya miljöer....


Vecka 7

Helgen lider mot sitt slut igen och en ny vecka kommer.
Sportlovs vecka för skolbarnen men arbete och skola för oss äldre.
Imorgon e jag shema fri, då väntas plugg, städ och träning sedan på tisdag e det skola. Resten av veckan blir det att jobba med barn på sportlovskul, blir pyssel och annat trevligt med barnen :)

Och på Lördag e ju ALLA ♥-dag, den dagen man verkligen kan visa för den man bryr sig om/tycker om vad den personen betyder för en, förklara sin Kärlek, verkligen visa! :)  <3

______________________________________________________________________________


Hanna Emelie A-M
:)

Myss Lördag <3



Lördagen spenderade med Älsklingen, jätte trevligt och mysigt, så det ska vara <3
Såg på Melodifestivalen oxå, vet inte vad jag tycker längre... Måste se eftersom det bara är så, man har alltid sett det sedan man var liten, en tradition tycker jag :) Men tycker att de har tagit bort charmen och känns som att, kan de inte få tag på några bra låtar? eller e det ett musikprogram eller för att tjäna pengar på det svenska folket?  Skärpning säger jag bara!!


Ego Varning

       

   

   

Jag har allt lite tråkigt, sorry hehe ;)

Söndags Reflektion

Osynlig eller synlig


Vissa människor passerar osynliga genom livet
De gör som folk förväntar sig
Varken mer eller mindre
De tar inte så stor plats
och deras personlighet är anonym
Egentligen kanske de döljer en stor talang
men de visar aldrig upp den
utan fortsätter att låta andra välja deras bana
Men så finns det människor
som låter sin personlighet bli synlig
så att andra får ta del av deras liv
De tar plats men armbågar sig inte fram
De vågar gråta när de är ledsna och skratta när de är glada
utan att först fråga om det är rätt tillfälle
Tänk om alla vågade vara sig själva
Vilka fantastiska drömmar som skulle kunna bli verklighet...




090206

Sofie Malin Hanna Emelie A-M


Hanna Emelie A-M


Emelie & Jag :)


Malin Hanna!


Så klart att Elefanten ska vara med ;)




Sofie Malin


Sofie och Jag :)




;)


Pussis


Skål :P




Hanna & A-M :)


  



hehe


Girls, girls :)

Trevliga Flickor :)
Var en bra förfest hemma hos Emelie med drickbart, mat, musik men slutade väldigt tokigt p.g.a en j*vla idiot :/

090205

Yrrning hit och dit  :)
I morgon blir nog allt en nice dag, först jobba på min praktikplats en sväng sedan hem och fixa å dona. Därefter bär det av mot Staden igen och fest, nu jäklar e det dags ;)
Plus att min bil, Figaro, är frisk och lagad så kommer blir en tripp med honom oxå, hehe!


Säger bara tacka den som kom på leggins som ser ut som jeans :)
Mina från Gina


A-M & Emelie

(Har tråkigt, orkar inte dra mig till sängen hehe ;)
Har tänkt mycket ikväll, vet inte om jag fick ordning på allt i tänkandet, men allting ordnar sig väl?
Hur vet man egentligen, när det inte känns så? Mår inte så bra just nu...)

____________________________________________________________________________________
Men men i morgon väntas föreläsningar hela dagen, sedan träning = Station 75min med Malin!!
Och på torsdag ska jag träffa Emelie en snabbis och sola och planera förmodligen, ser fram emot det :) WeeiHoo!

 


Dagen lider mot sitt slut...

Och mina funderingar går till, vad är egentligen meningen med livet?

"SO IF YOU`RE WATING FOR TOMORROW, WHY NOT DO IT TODAY? FOR IF TOMORROW NEVER COMES, YOU`LL SURLEY REGRET THE DAY!!"



I'll close my eyes and I'll pretend that you are here...

Liten Nostalgi resa

Saknar tiden då det inte fanns så stora bekymmer eller krav på en. (Fanns men det ordnade sig alltid) Nu måste man klara sig, finns inga genvägar och tiden bara springer iväg. Skönt att det går fort så att man blir klar med allting men hinner man med det som ska hinnas?!
Finns det tid för reflektion och att finnas i livet, verkligen?

Sista Kanevalen
 




En tid med krav och prestationer, men saknar att förtrolla mig bort med cellon, få ur mig känslor med mera, får ta upp den snart...


Portfolio inlämning 08
Jenny, Maria, A-M, Hanna


Överasknings uppvaktning av Sofia & Frida när ja fyllde 17 ;)


Alla dessa fester ;)


2004- Nattkampen


Tonår ;)



2004








Kanevalen i 2:an


;)


Girls


Cello Avslutning
(Jag har den mörka cellon)


Hemma hos Emma!






Förisfestis








80-tals disco


Grill mys






Kubbfest 06


Kören :)


Stockholm- Gospel




Nyår 06







Ja som ni ser har jag inte mkt för mig denna tisdagskväll ;)
Har miljader kort men orkar inte mer nu  hehe
Minnen för livet

Föreläsning som ger :)

Reggio Emilia
(Loris Malaguzzi)

"Barn är inga tomma påsar, utan guldgruvor,
det gäller för oss att få guldet att glimma" 



Första Februari

Ny månad och fort går det.
Igår var jag, Fredrik och familjen på Ullared, hittade allt några godbitar :)

I veckan som kommer blir det ett besök hos tandläkaren, skola, plugg och lite ledighet.
Ny vecka och nya tag :)

Utsikt från mitt fönster
Slöar söndag...


2009-01-24

   
Outfit

      

80- Års Jubileum med Älsklingen :)
Riktigt trevligt!
   

   




 

   

   

   

   

You and Me
   
Kärlek




2009-01-23



Var det Kalas fest hemma hos Rebecca som har fyllt 21 år, Grattis :)

     

   
 


RSS 2.0