1:Advent

Nu närmar sig Julen :)



När första Ljuset brinner
Står julens dörr på glänt
Och alla människor glädjas
Att fira få advent.


Söndags Reflektion


& Pluggning är min dag...


"Framtiden oroar oss, det förflutna håller oss fast, därför går vi miste om nutiden... "
Tears are words from the heart that can´t be spoken...



Födelsedags kalas



I fredags var jag och fredrik på resturang och åt gott sedan så spelade vi biljard, kul haha ja e kasss ;)
Sedan igår var det Födelsedags fest hemma hos Maria som fyllt 20 År!

Hennes Presenter :)


Shotarna vi fick  ;)


Maria




Malin Amanda Elina


Hihi


Samuel Fredrik


Haha ;)




Malin
 


Pose
         







Älskling

Du är den som får mig att le, du är den som gör min dag, du är mitt allt. Finns alltid här för dig <3


Borde

 Idag och Igår har jag varit ledig, eller rättare sagt har haft två schema fria dagar, men va har jag gjort... Inget!!
Igår så städa ja mitt rum istället, men ja de va behövligt, nu kommer jag in iaf hehe;) Sedan kom ju snön har inte kunnat koncentrara mig riktigt. Skulle börjat läsa en bok som vi ska ha till litteratur seminariumet nästa vecka men kom bara igenom början sedan sitter jag och tänker på annat, så det e lika bra och ge upp, ja får jobba nätter framöver istället :)
Men känner att min inre stress börjar göra ont nu, men har ingen riktig motivation till att plugga just nu så får jobba som en liten blå sen istället...


En liten tripp

Nu kommer det lite uppdagtering hehe ;)
För förra torsdagen, driket efter skolan drog jag, sofia, maria iväg till Linköping för att hälsa på Emma!
Vi har tagit det lugnt, ätit gott, myssst framför tv:en, shoppat sönder oss haha, och insett att ja vi har nog blivit för gamla för att sova på lufftmadrasser, stackars ryggar säger jag bara haha ;)

Trevligt och få träffa Emma igen :)


David                                Mat time                         Sov Dags       
   

 

Jag och grymt söta Poll


Helt underbar


Och så var det Tidig fredags morgon och visst gör vi ordning oss för en Shoppingdag som kan kallas Duga ;)
     

 

På stan, lätt snö föll och ljus, stämmningsfullt


Väl hemma igen efter en hel dag på stan så blev det fika, mat och film
   



På Lördagen åkte vi hem med en helt fullpackad bil ;)
 

Mina inköp :)


Fler kort kommer, har inte alla än =)


Nej! detta har inga barn gjort :P

Det e Kreativa verk från Högskole elever hihi!
Förra veckan hade vi i skolan två hela kreativitetsdagar med musik, drama och bild så sjuuukt kul!
Och detta konstverk gjorde vi i torsdags :)


   

Hanna & A-M ;)



Ge oss mera sånt här ;)

SNÖ :)


& bara en månad kvar till Julafton, weeiii ;)


Lidköpings bor på en tripp till Linköping ;)

Snö Flingor och Ljus  en novemberdag i Linköping



Har varit en trevlig tripp, mer uppdatering samt kort kommer inom kort ;)

Du får inte

När jag åkte bil senast så hörde jag en låt av Sonja Alden.
Så himla underbar. Kan inte sluta lyssna på den, så bra :)


http://www.text.nu/musik-video-lyrics/sonja-alden-du-far-inte.html


Du får inte knacka på min dörr
om du inte är beredd och komma in
du får inte göra om mitt namn
och börja kalla mig för din.
Du får inte vandra på min väg
utan att visa mig ditt mål
och inte stjäla av min godhet
för att fylla upp ditt hål.

Och du får inte riva mina murar
som jag omsorgsfullt har byggt
om du inte skyddar mina drömmar
så att jag kan somna tryggt.

Och du får inte ha mig som en dröm
när jag vill va' din verklighet
du får inte säga att du hoppas
om du inte tror du vet.

Men du får ta den tid du behöver
för att förstå vad det är du vill
du får be en bön att tiden
du behöver räcker till.
Och du får samla dina tankar
så att två själar kan få ro
och så att allting som vi lovade
oss själva kan få gro

Och du får inte andas på min panna
inte få mig falla mer
om du inte sen kan stå för
all den oreda du ger.
Och du får inte röra vid mitt hjärta
som om allt var uppenbart
när jag önskar inget hellre,
Än att du gör allt emot mig snart.
...

Och du får inte röra vid mitt hjärta
som om allt var uppenbart
när jag önskar inget hellre,
Än att du gör allt emot mig snart

Lyssna & Tänk efter !


LjusTider

Igår var det mys med Älsklingen <3
 Lussekatter, julmust & Så tittade vi på Mamma Mia  :)



Idag har ja pluggat på förmiddagen sedan när jag satt här hemma själv så går strömmen, shiiit va rädda ja blev hehe ;) Jag fick tag i en osthyvel, fråga mig inte varför, det första ja fick tag på, va hade jag tänkt mig egentligen om det vart en bov i mitt hus, backa annars så hyvlar jag dig Haha ;)
Men efter en stund la ja den ifrån mig, ja kunde ju inte göra så mkt så ja skrev klart mina julkort och slog in de julklappar ja köpt hihi, nice :) Så nu e de klart!
Nu sitter ja här med en kopp te och väntar på att ja ska börja jobba efter det blir det även möte ikväll!


:)


Me and Only me ;)

Lite Ego bilder från i Lördags ;)
Klänningen är från Gina





         

    

 




Skövde & Festligheter

I lördags var det fest i Skövde med några ur klassen plus andra härliga typer ;)
Kvällen bjöd på drinkar, sång, dans, intressanta saker samt tokigheter = telefon samtal till larmcentralen, som tur var kunde de rädda en tös i nöd! :S

Bilder säger mer än tusen ord 
Titta så får ni se va som hände ;)  

Girls
Hanna, Rebecca, Ninna, Sofia, Jag, Malin


A-M


Ninna Hanna Sofia


Erik och Andreas sjöng och spelade!


Malin


Riktigt bra


Rebecca


Hanna och Ninna


hehe ;)


Värdinnan Själv :)


Hanna :)


Malin!


Sofia & A-M


Ne men vem är det som tittar fram här?
    
Någon måste ju underhålla haha ;)

Skål


 Nice ;)




Malin A-M


Sofia Andreas Erik


Det hemska:/
Rebecca fastnade själv i hissen


Våran tös i nöd, som tur var kunnde vi öppna lite så rebecca kunde lugna ner sig!
Starkt av henne att inte få helt panik!!

Söta Rebecca

Räddningen!!


Här får Rebecca klättra ur :)


Festen fortsatte, fast att vi var lite omskakade
Ninna fick liva upp stämmningen ;)


;)


Mumma


Puss Hanna;)


Sedan var det att bege sig till festlokalen


 Hihi




Från lokalen, så nice !


Malin och Jag


Girls ;)


A-M ute i det fria hehe










Jag e fångad av en Stormvind :P
 



Några av folket :)




Kalle & Sofia :)




Fredrik !




Pose


Hihi






Fredrik Erik


Pussis


Sofia & A-M


You and Me <3


Nu var det dags att be ge sig ut i Skövde då ;)


Trevlig kväll :)


Bf3b Nu e det dags igen ;)

Åå blev så glad när ja logga in på Face idag, titta vilket intiativ som fanns där! Så nu alla gamla godingar från den gamla goda tiden, boka detta datum så hoppas ja vi ses då :)

-Då så kära ungdomar!
Nu är det dags för en återförening av klass BF3B!
Fredagen den 12 december kl 19.00 börjar alkoholförtäringen hemma hos d.nordmark (om mina föräldrar tillåter;)), därefter tar vi oss alla och beger oss till Stadt där vi ska visa vilka moves vi lärt oss de senaste året! Ryktet går ju att Mariadona börjat med pole dancing;D Ska bli mycket intressant att skåda! Vår kära laides man Burim Breznica har även han en överraskning i bagaget! vad kan detta vara tjejer?;)
Synpunkter välkommnas!
Jag har ju inte alla på facebook så vi får sprida det vidare så gott det går!


Hihi Minnen




BonnaRundan :)


Kanevalen ;)


En fest som i den gamla goda tiden, som vid kanevalen -07 haha ;)


Bloggtorka

Ja de var allt länge sen det var en riktig uppdatering här :S Men har mycket med skolan just nu och annat, har ingen ork. Behöver ljus, sol och lite solglimtar och inte bara regn, rusk och mörker! Det behövs för att ja inte ska bli helt deprimerad :/ Har ingen ork eller lust till nått, Pissesork på det!
Ge mig nått uppigande ;)


Ja vad är det som har hänt det senaste då, hmm... Har vart i skolan, jobbat på min Vfu, Fikat med Emelie, vart på Harrys en onsdag kväll hehe, tittat på film med Malin, Mysit med Fredrik, slöat, pluggat, vart på Bio= Bond m.m..

Farsdag har ju varit, firades med tårt kalas och middag hos Farmor & Farfar med släkten

Grattis Pappa <3


A-M en November dag ;)


I morgon e det Skövde som gäller, vi i klassen ska på Konstmuseum, det ska allt bli intressant hehe!

Älsklingen min ;)




Du e Speciell  ♥


Deprimerande

Ghhaa va e det för väder ute det regna, blåser och åskar lite :/ Å ja som skulle plugga, får ju fasen ingen inspiration... får väl börja med och städa här hemma, men måste ju plugga men skjuter nog upp det lite till då... :/

Alla Helgon

I lördags var det mys med familjen med mat, gottigheter och film :)
Och i dag söndag så ringde mamma vid tolvtiden, Du vi drar till göteborg nu, ska du med? ;)
Hihi så jag och familjen har varit en snabbis i gbg i dag, Ikea samt nordstan. Inget fel med det och tokigt nog blev jag några kronor fattigare hehe!


Kort från i Lördags!

Stämning :)

Fredrik, A-M, Mamma

Bror Vicktor


I morgon e det måndag igen och det väntas redovisning i skolan.
Hoppas alla har haft en trevlig alla helgona helg :)

Klackarna i taket !

I fredags var det fest hemma hos Emma K med några folk :)





Fick taget massor av kort så här kommer några iaf ;)
( Klicka för större bild )


       

      

   

              
     

     

     

     

     

   

       

     

       

   

     

     

     

   

       

     


Love You



You and Me




Tack för att du finns, du betyder allt för mig Fredrik <3

Only a-m ;)


        
       


Hej och Hopp

Snabb genomgång av sista veckan i Oktober

 
 Mysis Pysis


Pyssel Vantis
     

 

Pose
   



   

Älskar Dig <3


Halloween Bakning med Emelie :)
 

Inte riktigt våran bakdag hehe ;)


Emelie :)


Jaag


Vilket "läskigt" resultat hehe ;)


:)




RSS 2.0