Life

Tomma
Rader
Ord
Känslor

Mina Tankar & Funderingar är många, vet inte hur jag vill ha det eller hur jag ska göra...
Finner inga rätta ord eller Dikter för att beskriva hur jag mår
Vill bara försvinna bort ett tag
Hitta nya krafter och livskvalitet
Förvirring, Ord, Tankar, Känslor, Besviken, Ledsen
Vad gör jag för fel
Vet inte hur jag vill ha det i mitt liv längre
Hur kommer det att sluta...
Varför ska allting vara så svårt
Varför finns känslor, tankar, ord
Vill mycket, men är allting försent
Vill men går det
Kan jag glömma
?


Lejonet Alvin ;)



Hihi

Ny Vecka

Så här startade den ;)













Bingo


Sofia & Maria






Alvin ;)






Min Kompis ;)








Jag och Alvin ;)


Lidköping


Only Pice

Helgen









______________________________________________________

Spiken






Läckö



Den 24 Juli var ingen vanlig dag ;)

För det e Emelies födelsedag, 20 år å grattis grattis grattis igen ;)
Och på fredagen hade hon ett trevligt födelsedagskalas
Nice

Emelies paket


Grattis


Vi åt good taco :)


Girls


Födelsedagsbarnet


De söta






Oja dags för spel, hihi ;)


Pusss


hihi


Kinah ;)


Emelie Sandra A-M




Twister = Världens roligaste spel ;)










:)




Sedan blev det bus time ;)


Haha




 Höhö


Sofie Sofie Thao Sandra


Sofie


Thao


Sandra


;)








Emelie 20 år :)

Uppdatering i kort ;)

Jag jobbar och Solen skiner ute och orken för bloggen försvinner. Men nu e jag tillbax, och bjuder på lite kort! Ja vad e det som har hänt det senaste jo den 21 Juli var det utgång på Stadt:






Emelies otroligt goda bakelse :)


Söta flickor :)




Säger bara höhö ;)




Pose ;)






De söta :)
Tobbe & Emelie <3







Fantomenkaka :)

Här får ni ett gott recept på mina hjärtkakor, om man trycker ut dem i en hjärt pepparkaksform :)

4 ägg
6dl socker
VISPAS TILLSAMMANS
___

180gr smält margarin
8 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
2 krm salt
3dl vetemjöl
BLANDAR MAN I ÄGGSMETEN

Häll allt i en smord brödad långpanna i 15 min i 200 grader.
______

Glasyr
1 påse kokosflingor
2 dl socker
75 gram margarin
1 dl sirap
1 ½ dl grädde
LÅT SJUD TILLSAMMANS NÅGRA MINUTER. (Ska bara smälta ihop)

Bred sedan glasyren över den varma kakan och grädda sedan ytterligare i 10 min

:)


Upp & Ner



Så här var min lördag...
_________________________________

Mina Hjärtkakor jag bakat :)

Har varit ensam hemma hela helgen för min familj har varit på tävling (Tractor pulling)  så jag har städat mitt rum och bakat fantomenkakor så himla gott och nu äntligen kan jag komma in i mitt rum igen, hehe !
Och Kvällen bjöd på god mat och film med Fredrik <3
______

Where ever you are
What ever you do
You must remember
I'll always love you...


Snodda kort :P

Hittade några kort hos Sofie :P

En måndaxklubb


Och några fler kort från i fredax ;)






Nice ;)



min Otfit i fredax





       

Grattis i Efterskott igen Sofie :)

I torsdags fyllde Sofie 20 år, grattis :)
Och i Fredags hade hon kalas, riktigt grymt Nice!
Vi åt grillat, spelade spel och hade en tårtkamp = Underbart :)




Födelsedagsbarnet :)


Girls in pose








Den goooda Bålen


Sofie var vår lekledare :)




Titta vilka fina saker vi fick, rooosssaaa :)




Då var det dags för spel och tävling, hihi :P


Jag vann en näsa haha


Malin med :P


Emelie vann stålglassögonen ;)


Sofie med :P






De söta mupparna ;)






Underbart gott


Oja Tårtkampen


Ingridienserna




MIn tårta herr grodis hehe ;)


Söta Sofie ;)


Nu blir det dags att göra sig i ordning




Emelie och jag posar för fullt !!




Söta Emelie på språng ;)


Pose :)


När vi var klara hos Sofie åkte vi in mot staden, hem till Sofie för lite mer förfest :)





Äggdrinken hehe ;)


Upplyst ??




Shot ;)


:)


On stadt
Kinah Malin A-M










Sofie på Bussshumör ;)


P.s Bangbang vann tävlingen senare sen, haha ;) Grattis
Trevlig kväll


:)



Mysisar

A-M har klippt lugg :)




tjejmiddag

 Så då har jag börjat arbeta och dagarna bara springer iväg. Fortfarande förskyld, det vill tydligen inte släppa taget, trist nog :/ Men jag kämpar på!
Har tyvärr inga spännande och intressanta nyheter men igår var det en tjej middag på stadt, Trevligt :)
Så jag lägger upp lite kort som vanligt hehe
Varsågoda ;)





A-M & Sofia


Maria & Emma








Pose ;)




Mer bilder kommer, väntar på Sofias !

Helgen

Helgen har varit lugn, jag har vilat och varit med Älsklingen, riktigt trevligt <3 :)
 Mår lite bättre men snuvan håller tyvärr i sig... :/
I morgon börjar jag att jobba heltid i 4 veckor,  men men pengar :)

I lördags var det mat på kinnekullegården, vi firade mormors 80 årsdag än en gång lite extra <3

Some pice:)




Släkten


Fredrik & A-M


Alicia & Malin




♥ ♥ ♥



Du e Underbar ;)


Mys :)


1 månad kvar :)

Har inte orkat uppdatera det senaste på grund av att jag e sjuk :( så himla trist, har feber, snuva, ingen smak så jag  e allmänt förskyld, assssss trist, hatar att vara sjuk. Man kan inte göra nått, känner sig bara hängig och trött  :/
Så nu e det bara att sova och ta det lugnt och gå på nässpray och iprem :(
NE inget mer om det trista :/
För idag e det ju den 11 juli och om EXAKT en månad då fyller jag år, weeeiii. Då jäklar, 20år:)
Shiit va tiden går fort redan 20 år vart tar livet och åren vägen egentligen, eftersom tiden och dagarna bara springer iväg, så de e nog dags att börja njuta av livet och ta till vara på dagarna men ja lätt å säga svårare i praktiken men ska försöka iaf:P

Nedräkningen har börjat → 31 Dagar kvar ;)



Älsklingens Dag idag :)

Grattis Grattis Grattis
Fredrik
På din Födelsedag :)
♥ ♥ ♥



Love You

A-M Outfit


8/7-08

Grattis Grattis
Mormor som fyller 80 år idag
:)


Vilken Snygging ;)






Mormor och sina Barn ;)


Mumms :)











Kusinerna


Två trötta, hihi undra vf ;)


Hoppas Mormor Tyra haft en fin dag idag :)
Hurra hurra Hurra
<3


Girl power on Måndaxklubben ;)

Ja då var det måndag igen och ledighet, så detta firades med utgång :)
___________________________________

Malin färgade håret på Emelie innan!


Så här fint blev det sen, vilken glans :)


Mee




Lite av flickornas dricka ;)


Emelie!


Tyvärr hann vi inte med detta spel :(


Sofie!


Malin!


Sofie Sofia Sofie ;)


Sofies goooda shot :)


A-M




Mumms, Shot reklam följer ;)


;)


Sofie






Malin


Emelie och A-M




:)


s och s ;)


Sanna


Malin och A-M


Vi e för toook söta, hehe ;)




Sofie och Sanna


Kinah Sanna


Weeiii




Sofie


Sanna


Sanna & A-M


Sofia


Sofie och Sofie :)




Pussilus


On topp ;)


Folk


Nu jäklar :P


Pose


En liten tripp på cykel ;)






On stadt


Titta vem jag hittade här ;) <3

gabriellas sång ur filmen så som i himmelen

Det är nu som livet är mitt 
Jag har fått en stund här på jorden 
Och min längtan har fört mig hit 
Det jag saknat och det jag fått 
 
Det är ändå vägen jag valt 
Min förtröstan långt bortom orden 
Som har visat en liten bit 
Av den himmel jag aldrig nått 
 
Jag vill känna att jag lever 
All den tid jag har 
Ska jag leva som jag vill 
Jag vill känna att jag lever 
Veta att jag räcker till 
 
Jag har aldrig glömt vem jag var 
Jag har bara låtit det sova 
Kanske hade jag inget val 
Bara viljan att finnas kvar 
 
Jag vill leva lycklig för att jag är jag 
Kunna vara stark och fri 
Se hur natten går mot dag 
Jag är här och mitt liv är bara mitt 
Och den himmel jag trodde fanns 
Ska jag hitta där nånstans 
 
Jag vill känna att jag levt mitt liv 

_____________




































Underbart fin låt, ryser verkligen till :)


...



























http://www.youtube.com/watch?v=ridUqEFixQ0&feature=related

....

















Skönt

Ja vad har jag gjort de senaste dagarna tro :P
I fredags var det jobb typ hela dagen och sedan på kvällen träffade jag några härliga töser :) Vi åt och vandrade omkring, Lugn fredag!
Lördagen bjöd på en stund på stranden med solining och bad, kvällen var lugn och skön tillsammans med Älsklingen<3 Idag har jag vart på konfirmationen och alla konfirmander var så söta och duktiga, tummen upp för dem, vart en härlig tid dessa tre veckor och nu e jag ledig hela veckan som kommer ska bli helt underbart sedan börjar jag jobba heltid i fyra veckor. Så gäller att ta vara på denna veckas ledighet!

Några kort från helgens trevligheter ;)

Emelie & A-M


Sofie & Emelie




Sofie


hehe ;)


;)


Hemligheter hihi :P


Lördag


Fredrik <3




Så gott :)


Söndag



Torsdagen den 3 Juli

Har bjudit på trevligt umgänge hehe ;)
Jag & Fredrik o Emelie & Tobbe har grillat, spelat kubb, sedan så tittade jag och Emelie på när killarna spelade fotboll :)

Some Pice

 

Emelie!






Oja Kubb spel ;)


The boys


Fotbollen


Älsklingen in action <3


Tobbe


Måste bara avsluta med en bild på
Toookisarna, hihi ;)




En Skön stund vid vattnet




 
   
Sofia & A-M



Hat/Kärlek till vädret
Underbart varmt i solen och isss kallt i vinden, så har blivit lite röd så aftersun i massor blir det ikväll ;)
     

pERSONLIGHETS TEST :P

Hittade detta roliga test hos Sofie ;) som jag bara var tvungen att testa *hihi*
Här kunde man göra testet : http://se.41q.com/

Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera andras relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.


Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

_______________________

HAHA hittade även detta, så snor det med :P

Hur naturlig är du?
(alla tjejer måste göra det här)

Du har....
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
( ) Fondation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
(x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Cover stick
(x) Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
totalt : 11

Du ...
(x) Använder locktång/plattång varje dag
( ) använder Cover stick varje dag
(x) Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
(x) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
(x) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
(x) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad
totalt: 7

Du har...
(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
(x) Blekt håret
(x) Hårförlängning
(x) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen
totalt : 6

Totalt: 24

5-10 Naturlig som naturen
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20-25 fryst jordgubbe
25-30 Barbiedocka. Bara plast
______________________________

Hopps hehe ;)


Hej Juli månad

Ny månad, nya tag och solsken = riktigt bra kombination :)
Idag har det jobbats och grejsat under förmiddagen och eftermiddagen bjuder på Solning på Blomberg med Sofia, länge sen sist. Så de blir nog extra trevligt hehe!

Ut i solen å steeek, vet ju aldrig hur länge den har tänkt stanna den här gången :P

SOME PICE

Nice Kväll
:)


 

Drinkarna


Love








Ja & Malin tookar oss hehe




Hallon ;)








Pose








Folk






Nermin robel elvir


Aldin


Damir Fredrik ;)


Reklam hehe ;)


Malin Sofie :)


Nermin a-m


Elvir


F, A, P






Girls :)




Emma A-M


:)










You and Me



RSS 2.0