6 veckors planering av mitt liv, efter det e det frihet

Hem kommen efter en dag på min VFU :)
Man blir tröttare än vad man tror, mkt man ska svara på och försöka förklara på ett så "pedagogiskt" sätt som möjligt.. Men trevligt är det allt ändå!

Nu har ja planerat mitt liv för 6 veckor framåt, de som är kvar av skolan denna terminen... Kommer bli mkt slit från min sida och ja undrar varför, varför har jag väntat med att göra min Portfolio.. Men men gjort är gjort å nu får ja bita i det sura äpplet. Så 6veckor framöver kommer ja att drunkna i pluggnings arbete för det e så himla mycket :/
Måste hinna klart, MEN hur ska ja egentligen hinna med allting fan!!!
 Så nu e det bara att ta tag i det!
Plugg, plugg, plugg :/

image428  image429

Snart blir det jobb med barnen i Vinninga, det ska byggas eldstad, å grillning ska äga rum och självklart ska det lekas med :)
Efter det blir det danspasset på friskis med Mamma då jäklar ska det tränas! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0