Engelska Artiklar, usch !!!

Dagens Plus: Solsken och Solning :) 
Dagens Skit: Pluggning!!

Det positiva i dag har varit solen som har lyst så himla gott och rasterna i skolan, hehe :P
Har ända sedan jag kommit hem försökt att ta mig i genom 3 artiklar på engelska!! Fyyy f'aaaan säger ja bara :/ det segaste jag har läst kommer aldrig i genom och måste slå upp ord, usch!! Plus att i ena artikeln så är texten så liten att man knappt ser, hur har de tänkt att man ska orka läsa????
Har skolan ingen moral i kroppen elle?
Plus utöver de 3 artiklarna ska man ha läst en uppsats och rättat den tills i morgonens litteraturseminarium.. PLus på eftermiddagen ska jag ha ett till litteraturseminarium, hur ska man orka i morgon...
Ne nu måste ja sluta och återgå till studierna, bli en sen sen sen kväll/ natt idag.. Och 8.15 ska ja befinna mig i skövde i morgon :/
Behöver sömn men men....

Tisdagens Outfit
image471



Lite kort från min & Malins promenad från igår genom stan och ett avslut med nyttig mat å film :)
Trevligt!

image462

image463  image464

image465

image466  image467

image468

image469  image470


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0