Plugg !!

Sedan under dagen skulle jag ha jobbat, men har varit tvungen att plugga idag, trist nog :/
Så himla mkt i skolan nu... Vill att det ska ta slut och gå fort mot sommaren nu, men ändå inte för måste hinna klart med alla studier först men men får se hur det går... Ska iaf kämpa in i det sista å hoppas på det bästa!

image418

Skönt var iaf att ja kunde sitta ut i solen en stund och läsa :)
Efter ca 3 Tim, har ja lyckats kämpa mig igenom 5 Kapiter i boken Giddens: Modernitet och självidentitet; självet och samhället i den senmorderna epoken, skrivit 10 frågor till boken. Å nu e allt e klart så JÄKLA skönt!!
Ett moment klart! för en gångs skull känns det som att jag e på G hehe!

Ska även skriva en lektions planering ikväll men tar mig en pause nu, något som jag verkligen är Värd efter dagens arbete.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0