Snabbspolning

Söndag:
Mys med Fredrik <3
Måndag:
Pluggning med Maria en snabbis, sedan lite mera plugg i stan. Efter det träffade jag Emelie, vi planerade för onsdagen :) sedan tog vi oss en solning! Samt så gjorde jag ett besök hos Malin för film och promenad.
Tisdag:
Till Skövde för pluggning med grupparbetet 08.15 till 15.00.
Efter det en färd hem, med fem glada töser i bilen :) !
Väl hemma i stan köpte jag och Emelie godsaker inför i morgon sedan bar det av mot en solning med godispåsen i högsta hugg. 
Efter en trevlig stund på stan träffade jag fredrik och grabbsen en glass i solen fick det bli, aldrig fel :)
Nu blir det pluggning, pluggning :/



Oja i morgon e de fest som gäller. taggad till tusen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0