Surprise <3

Fredags morgonen bestod av Föreläsning om Läromedel och Kunskapssyn!
Efter det fick jag en Glad Överaskning :):)
Älsklingen <3

Fanns i Skövde, helt oväntat en riktigt underbar surprise!

 

Sen vid 13.15-15.00 hade jag Seminarium, granskning av läromedel...
Sedan bar det av mot Lidköping igen.

Vid 18.30
Åkte Jag & Sofia ut mot Vara, en gamal klasskompis Anna hade fyllt 20 år så vi var på väg mot ett kalas!
Sofia körde och jag var kartläsare för omväxlingens skull, å ja måste erkänna att ja e kass, Jo när vi väl hade kommit fram så utbröt jag:
- Men va konstigt.. Vi lyckades hitta hit utan att svänga vid hö högarna och vart var dom egentligen? Jaa som har sett fram emot det hela vägen!!! 

- Men A-M! ja har skrivit höger, förkortning HÖ!!
Hahaha ;)
Bjuder på den, fast ja hade verkligen sett fram emot de dära Hö Högarna där vi skulle svänga, jaja får la se de en annan dag då ;)

image380


       

Hö Högar??;)


Sofia A-M Anna
image374

     

image379

Vid 22.00 Infann vi oss i stan igen, träffade Malin en sväng sendan blev det Hyr film, bak och mys med Fredrik!!


Kommentarer
Postat av: Ezzo

Hello snygging, tack för senast får jag säga. Hade skit kul på Eddies där :D Jo allt är bra, jag är hemma med feber idag efter ett hårt arbetspass. Själv då?

2008-04-12 @ 19:20:09
URL: http://svartanka.blogg.se
Postat av: Ezzo

Har faktist inte planerat nåt för nästa helg så det kan vi absolut göra tycker jag :D

2008-04-12 @ 20:56:03
URL: http://svartanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0