11 Augusti <3

Igår var det min födelsedag och jag hade den mest underbaraste Dag någonsin :)
Började med en tidig uppvaktning med paket och mys med familjen!
Efter det träffade jag Älsklingen, helt underbart!  
Fick helt fantastiska paket, så fint och jag har aldrig blivit så glad :)
Tack <3


Sedan avslutades dagen med lite fest!








Drinkarna


Girls






Malin & Sanna


A-M berättar haha ;)


De söta :)


Sötis


Fredrik <3


Hilmo


Nermin


Robel Damir


Folk




Anna




Hihi sött <3


Hilmo & Nermin




Födelsedagxbarn x2


Malin


A-M Sofie ;)




:)


Sofie


Pusss


:)


Pussisar


Emelie


A-M


:)








Tack så jätte mycket 
Amanda & Anna för presenterna :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0