Barnkalas 2008-08-08 ;)

Nu har jag jobbat klart för i sommar :) Nu e jag ledig i tre veckor innan skolan drar igång igen, ska bli skönt! 

Jo i går hade jag en tidig 20års kalas med trevliga flickor :)
TACK så VÄLDIGT mycket för paketen jag fick, Blev SUPER GLAD! :)
 Tack, tack, tack ska ni ha å att ni kom <3


Hihi såklart hade jag maskerad :P





:)




A-M öppnar ;)


















Tipspromenad










Skattjakten ;)








Godissnören









 
Hihi


Skönheten och Odjuret


Mysssisar








Hjärtliga Tack :)


Tack Emelie




Tack Malin


Tack Sanna


Tack Sofie


Tack Sofie


Tack Sofia, Emma, Maria Sofie


Tack Rebecca


Tack Frida


:)


Kommentarer
Postat av: Sofie

alltid så himla kul att kika på alla bilder du lägger upp :)

2008-08-13 @ 15:34:36
URL: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0