Hjulafton & Grillning

Tror att jag borde ha en bilddagbok istället för en blogg, för orkar knappt skriva bara lägga upp kort men men som man säger en bild säger mer än tusen ord :)
__________________________________________

I torsdags var jag & emelie på Hjulafton och tittade oss omkring, Trevligt! Och min bror Rickard vann gräsklipparracet :)
Igår åkte jag om min Mamma <3 iväg på en lite tripp till Göteborg, var riktigt nice!! Vi gick ut och in i affärer och åt god mat, finfin resa, sedan på kvällen blev det grillning i råda med Fredrik <3 och några till!

Torsdags Outfit





Emelie & A-M


Söta töser på stan ;)


Pappa vid sin Pluto hehe


Åbäket


Snart var det dags för race och Vicktor gör sig i ordning


Även Rickard


:)


Starta motorerna
Klara färdiga :P


Kör


Jo vem e det som leder ;)


Weei Rickard vann


:)


Seger pose
Grattis


Vicktor körde oxå underbart snyggt :)








Fyverkerier


Brandmänen hade en show


haha





Efter Showen var det halva rea priset på rörstrandsfabrikbutik, säger bara shitt va mkt folk, jag, mamma, mormor, farmor slogs om porslinet med minst hundra andra galna tanter, hihi ;)

Natten avslutades trevligt med Älsklingen <3


Myssisar




Fredagskväll Outfit
 

Grillning


Damir & Fredrik


Semir


Emma Elvir


Fint










Göteborg Godis ;)


Köpte sjukt fina saker i Gbg



Kommentarer
Postat av: Sofie

mm ja är helnöjd iaf :) vilken fin klänning på den sista bilden! :)

2008-08-17 @ 00:12:05
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: Ayla

härligt med shoppigt, jättefina grejer! shoppade jag med idag =)

2008-09-04 @ 00:34:13
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0