Halvt Jullov :)

Sista dagen 2008 som jag var i Skolan, så himla skönt, ÄNTLIGEN får man tid till att ladda om batterierna;) Har så klart saker som ska pluggas och lämnas in i januari men det får ordna sig längre fram, för nu ska ja bara ta det lugnt och njuta av Julen och dess Härligheter  <3

Grupp 5
Övnning av vår dramatisering :)



Längtar så till Jul och Nyår!
Det som e kvar nu e att jag och emelie och övriga ska planera klart allt för nyår så blir det kanon :) Mat och Fest hålls hemma hos mig i år, så det hoppas jag blir bra!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni se taggade ut, ser fram emot att se er redovisning =)

2008-12-18 @ 23:25:30
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0