Anna-Maria
LG <3


Lördagen har tillbringads med Fredrik <3 vi har gått på stan och ätit ute, trevligt! Jag har även in handlat två julklappar, hihi ;) Ikväll är jag chaufför åt mina föräldrar så ikväll blir det att mysa i soffan och bara ta det lugnt och njuta av vår nya Tv, jag e helt Förälskad hehe! Vi har gjort om här hemma både Köket samt vardagsrummet, har blivit ur snyggt och myssigt! Hel Nöjd!

Titta och Njut ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress