19/2

Dagen har spenderats på Vfu ( VerklighetsFörlagdUtbildning )  i skolan med barnen och idag bar det av till Is-stadion där jag testades på min skridskoåkning, kunde snabbt konstatera att övning behövs när barnen svissade förbi medans jag vinglade på som Bambi :P Därefter bar det av mot skolan igen där det förhördes läxläsning. Efter dagens slut så blev det ett Cafe- stopp med sofia, innan färden bärde av hemmåt mot en kväll med tv och fixning med bloggen.



Dagens plus: Barn på skridsko- Se, jag klarar det nu, själv!
Dagens minus: min ekonomi
Dagens humör: glad, förvirring, trötthet
Dagens sysselsättning: Min tankeverksamhet går på högvarv




image11






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0