Helgen

Här kommer en kort summering av helgen som gått :)

Fredag:
Mellan 08.00-16.00 var jag på Vfu efter det var det träning på friskis, medel puls! Eftersom jag inte har tränat så mkt på sistone så var det ett svettigt pass :P Sedan bar det av hemmåt för fixning och doning inför kvällen. Jag och Sanna samlades hos Malin sen vid 21 tiden för lite förfest! Blev mkt prata, riktigt trevligt, får vi göra om :) När nattens timma närmade slog vi våra klackar i taket och vandrade mot Stadt!

image15



Lördag:
Tillbringades hemma hos Fredrik ♥ 
Lugn och skön lörda med mat, mys,  tv: tittande och ett kik på melodifestivalen, vilket jag tycker har flippat totalt, vilka är det som väljer ut låtarna egentligen?

Söndag:
En hysterisk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0