Då var det måndag igen

Idag har jag jobbat i Vinninga med ungdomarna. Vart kul faktisk, vi har lekt lekar, fikat och pratat om olika teman. Så det har varit en bra start för de kommande veckorna med dem! Vi ledare har oxå äntligen fått våra nya tröjor som vi ska ha när vi arbetar och när vi åker på läger, sååå himla sköna och mysiga hehe ;)

   

Efter jobbet så åkte jag och mamma iväg till Skövde för att lämna tillbaka några böcker, ta oss en runda på stan, fika samt så skulle jag hämta ut min portfolio, men så klart väljer jag att åka på en dag då alla lärare var på utbildning, så jag får planera in ett till besök snart igen då, TYPISKT! 
____________________________________

Jag har typ hela mitt liv letat efter en fin klocka som jag kan ha på mig, men aldrig funnit den rätta...
MEN nu har jag äntligen hittat den, Kärlek vid första ögonkastet haha!

Silver, diamanter, rosa
Vad mer kan jag begära ;)




Ikväll blir det att mysa ner mig i soffan och bara ta det lugnt så j*vla gott
Hoppas ni alla haft en bra dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0