Fröken A-M

I dag har jag jobbat på Hagaängs förskola, mycket kul :) har varit fröken å fått åka på Cirkusen som är i stan med barnen, vilken tur jag hade som fick följa med, för jag har inte vart på cirkus sen jag var liten! riktigt kul att se !!
Så nu äntligen kan det bli lite pengar som kommer in :P Efter jobbet har jag och Maria pluggat med b-uppsatsen, så nu är den in skickad. Så det som är kvar i skolan är nu bara att vänta på resultatet, lite nervöst men så himla skööönt :)
Resten av dagen spenderas i soffan, så trött vet inte vad det är men orkar inte hålla mina ögon öppna, så blir att bara softa framför tv:en och njuta av friheten, att det inte finns några måsten eller krav bara jag och godis skålen haha ;)
I morgon blir det att jobba igen som fröken fast mellan 12.30-16.30. Ska bli roligt & lärorikt!

Barn e mycket ärligare människor, de e så himla goa och underbara, säger precis vad de tycker och spontant. Blir så glad i deras närvaro, deras tankar & funderingar verkligen värdesätter min dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0