Midsommar?

Jag har suttit och tänkt i kväll på Midsommar? Hur jag/ vi ska göra? Ja e ensam hemma så funderar på att ha fest som förra året! Men vore ju bra å veta vad ni övriga har för tankar/planer så jag kan bestämma hur jag ska göra! Så hör gärna av er alla, antingen här eller på min mobil :)
Bara bra om vi är många så det blir lite drag och veta i tid så att man kan planera ;)

HÖR AV ER!



Haha var ju bara tvungen å lägga upp från Midsommar från 2006 & 2007, har inget annat vettigt å göra ändå ;)
________________________________

2006
Mys hos Sofia, Cykeltur te mig och sedan en vild färd mot Sofies fest!
Korten e i lite oordning ;)
       

     

     

   
______________________________________________________________________

2007
Fest hemma hos mig!
 

       

     

     

     

     
 

Några kort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0