Ojojoj här var det länge sen jag var!

Veckan har gått i snabbt tempo å varit upp och ner och redan är det helg igen, vilket är så skönt och nu har äntligen solen tittat fram igen, mer sånt :)

Den bästa höjdpunkten i veckan
Underbart :)


I veckan har jag jobbat och åkt på läger












På Torsdags kvällen var det min farmor & farfar som hade grannestämman så jag och några av mina kusiner fick hjälpa till och servera med mera :)
 

Servitrisen A-M




   

Fredagen var jag ledig = Rix Fm & en oplanerad Utgång blev det


Myser undan från regnet :)
   

Kvällen
Sofie & Malin


Kinah & A-M




:)


Puss hehe ;)


Malin & A-M :)


Sofie & A-M


Lördag
Vart på stan med Emelie och vandrat omkring, trevligt :)
Sedan fikade jag med Mamma och Mormor!
Nu e de mysss som gäller framför tv:en, lugnt och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0