Början på Juni månad

Så nu har jag arbetat 14 timmar denna vecka, pengar pengar :)
Snabb genomgång om vad som hänt i stora drag:
Igår var det jobb sedan träffade jag Sofia på stan där vi tog oss en liten titt på årets öl-brännboll samt en Malin kom förbi!

   
Idag har jag jobbar mellan 07.30 - 11.30 så himla bra tid, man kommer upp i tid och sedan har man hela dagen framför sig! Efter jobbet så har jag bara tagit det allmänt lugnt, tog en vända in till staden, varit ute och gått med Zita och solat en snabbis, var för varmt! Så hamnade här framför datorn istället. Ikväll kommer Mormor, farmor & farfar hit på en bit mat ute i det fria sedan blir det att kolla på säsongsavslutningen av Lost som gick igår, å som jag missade :/ , så måååste se det i kväll sen ;)

Dagens Fröken Outfit hehe ;)


Jag & Zita på Promenad




Sol & Värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0