1 Månad kvar

Dagen har gått i ett!
* Vid 07.30 var det ett besök hos tandläkaren
* kl. 8.00 var det dags att besikta bilen. 
 * Sedan infann jag mig i Skövde vid 10.00 för pluggning med gruppen, där jag sedan spenderat min dag.

Dagens känsla: Saknar dig Fredrik  ♥
Dagens plus: Solsken å vårkänslor
Dagens minus: Farväl Per-Gunnar, bara en månad kvar nu då :/ * snyft!!!



Produktivitet: På plus, hunnit med å skriva diskussions inlägg, skickat in litteraturseminariumet med mera!

Morgondagen ska spenderas från 08.15 och framåt i skövde. Sedan måste det pluggas mera, hoppas att ja kan hinna med ett danspass oxå :)

Du har varit min flykt, min trygghet. Mitt färdmedel som tagit mig fram genom landet!
Tack för vår tid :P

image53 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0