Girls gone Wild ^^

Dagens Bäst!
Det är så har man ska arbeta, när man går på Högskolan hehe ;P

image55
Internmoff haha:
  Skendräktiga?!

image56
Dagens fundering: Hur lär man sig flyga!

image57

Obojen, ett måste i studerandet!
Se dess centrala plats

image58

The Girls




Dagen har bidragit till många känslor både positiva och negativa men tänker inte lägga min energi mera på detta. 

 Sedan på kvällen var det träning med Sofia, danspasset, underbart kul. Efter det har jag fortsatt med mina studier, skrivit en referenslista och funderat ut hur jag ska lägga upp min lektionsplanering. För på måndag är det dags då kommer det en lärare ut och bedömer mig på min Vfu plats, panik eftersom jag inte än är klar med planeringen.
 Men men de ordnar sig nog, hoppas jag!

* Världen är full av konstiga männsikor som stjäl ens energi och ork, mitt tips ignorera dem! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0