Skit väder

Vaknade upp och till min stora förvåning mötes jag av ett vitt landskap och snö storm. Fy å Usch :/ Jag som hade fått lite vårkänslor och känslan av att våren var på väg, men icke då! Snö och vintern vill hålla i ett tag till. Trist nog...
Detta sänkte mitt humör och det skulle inte bli mer i topp för har varit tvungen att plugga hela dagen med den hemska Portfolion. Varför har man inte tagit tag i det tidagre för, men men lätt och vara efterklok... 
Så från förmiddagen till kväll har jag suttit för den mesta delen vid datorn. Men min koncentration har inte varit på topp, har hela tiden funnit eller hittat anledningar till att tänka eller göra nått annat än å fokusera på portfolion... Har ändå gått relativt bra, fått ihop 9sidor... Men fastnat på Ismerna, usch...
Måste skärpa mig och ta tag i detta, för snart kan ja inte ha mera undanflykter då min tid med detta tar slut...
Imorgon e det skola sen på Ons och Tors så tar jag tag i Portfolion igen :S
Inget Påsklov för min del.

image163

image162

Min dag
image161


Kommentarer
Postat av: Maria

haha, så ser mitt skrivbord också ut, kaos! Men innan Maj måste vi vara klara nu :P får pressa varandra lite nu tror jag :D

2008-03-19 @ 15:46:37
URL: http://www.downtoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0