Glass & Solsken :)

Dagen började med seminarium, var nervöst när jag kom till skolan men som tur var så gick det bra och det var faktiskt riktigt intressant och lärorikt. Efter skolan for jag iväg mot staden Lidköping och träffade en Emelie :) Vi tog oss en Glass i solen, därefter vandrades det runt på staden och det diskuterades om allt mellan himmel å jord, hehe :) Riktigt nice!
Har även hunnit med att städa på pappas jobb å nu sitter jag här och ska försöka läsa igenom min portfolio, men går sådär.. Blir nog att sitta hela dagen i morgon och fixa och dona med den å på Fredag e det dags för portfolioredovisningen och ett halvt sommarlov börjar, inte klart med allt men efter det är det bara några saker som ska in å sedan ska de allt bli softa och mysiga stunder vid stranden :) ska bli så gott, längtar!




Jag & Emelie på g, hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0