Måndag igen

Då va det Måndag igen och ny vecka, e la sådär... Allting går så himla fort nu för tiden, e det så att man har så mycket för sig just nu eller e det så att tiden går snabbare tro?

Jaja idag vid kl: 9.00 var jag hos frisören för att göra nya slingor, så nu e håret fräscht igen :)
Efter det gick jag en snbbis på stan sedan vi 12.00 träffade jag Maria vid Wennerbergs- skolan där vi skulle vara med och observera en klass som gick i trean för att sedan utföra våra intervjuer med eleverna om deras lärande som vi ska ha i våran B-Uppsats sen!
Vid 17.30 till 19.00 var det jobba där vi har olika moment vi skulle genomföra med barnen samt brännboll. Där det var ledare mot barnen, tror allt att vi ledare förlorade, jag e ingen stjärna på brännboll hehe ;)

Och självklart kopplar jag Brännboll till Öl- brännbollen, så här kommer några kort här ifrån ;)

image596

image597

image598

image599




__________________________
_________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0