Produktiv Dag !

Tidigt vid Nio tiden satte jag och Maria igång och pluggade med våran B-uppsats, kom faktiskt igång bra och gjort allt de vi kunnat göra så här långt, nu väntar vi på kommentarer från våran handledare samt litteratur tips, för tyvärr har vi inte funnit någon relevant bok till våran studie än...
 
image615

En Pause är ett måste så att man kan fortsätta med plugget så blev ett breake med att åka in till staden å självklart fastnade jag på Gina, så blev en tub klänning, vit tröja samt en lite väska inköpt som jag ska ha på min kusins konfirmation på lördag :)



Vid tre tiden sen träffade jag två härliga en Emelie och Samra :)
Vi tog oss en glass i den stek heta solen, så himla gott, ja kan aldrig tröttna på glass de e så otroligt gott! Efter en njutnings stund så gick vi och tog oss en Solning! Nu jäklar ska vi bli bruna, fast mest ja som behöver bygga på min bränna hehe ;)


image616

image617
Nice


Väl hemma har jag tagit lite kort på naturen, haha ,behövde göra nått :P
image621

image622

image623

Nee nu blir det mat sedan pluggning som gäller igen :/

Hoppas ni alla haft en bra dag än så länge!
Soliga hälsningar från en A-M ;)

image625

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0