Sammanfattningsvis

Sammanfattning av dagen:
 Vaknade tidigt för att plugga med Communityn och Portfolion hela förmiddagen och lite av eftermiddagen. För vid halv tre åkte jag in te staden och träffade en Emelie :) Vi tog oss en fika på söderströms å diskuterade lite saker, hehe ;) sedan kollade vi in några affärer för att sedan vandra iväg till solariet. Trevligt!

Väl hemma så har vi firat pappa med mat och gottigheter och nu så sitter jag vid datorn igen och pluggar...



Bara för er som orkar bry sig annars helt orelevant att läsa, måste få ur mig !!!! ;)
Jag e helt slut, orkar inte anstänga mig mera allt känns så meningslöst, kämpar men vad får jag ut av det... Orkar inte skjuta upp saker mera för ju mera jag gör det, ju mera får jag längre fram och förstör för andra planer som kan dyka upp. Fan ta mig att jag inte har tagit tag i saker och ting tidigare, trött å arg på mig själv och på skolan å deras uppgifter...
Jag ska kämpa det sista nu å jag ska klara det men e sur på allt just nu :(
Finns så mycket under min yta som vill fram och explodera men ja en vacker dag ska jag släppa ut det å då blir det inte trevligt tyvärr....
Besviken å Vill bort från allt ett tag!



_______________

http://www.youtube.com/watch?v=7bH0p4fpMdY&feature=related

________________






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0