Söndags Mys med delar av Släkten :)

Blev en tidig start på dagen med att köra Fredrik <3 till Skövde. Väl hemma igen blev det plugg, hann med mycket skrev på både B-Uppsatsen samt Portfolion, bra kämpat till mig hehe :)
Sedan var det mat hos Mormor så på eftermiddagen for hela familjen in till stan på Lunch!
När vi kom dit så hade två av mina kusiner hittat sig dit :) Så blev en mysig söndag ute i solen med glass och lekar efter de hemliga stenarna med kusin Annas barn, så Nice :)
Efter det åkte vi hem där jag har pluggat lite samt hunnit med att bli intervjuad och har även tagit mig ett varmt bad, så skönt! 
Och nu är det Tv:en som gäller!

Ha det fint !

___________________________

Lite kort från under dagen

Mumms,mumms ;)
image592



Malin
image590

Kusin Anna & hennes godingar :)
image591

Zita
image594

Pappa tog sig en titt över Lidköping, Haha ;)
image593

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0