Underbara Töser på G ;)

För att fira att skolan tagit halvt slut, lite kvar men snart e allting borta så blev det fest med de helt otroligt underbara töserna ;)
Alltid lika kul å hitta på nått med er!!
__________________________________________

Jag & Emelie träffades innnan för att gå på stan en sväng och sedan baka lite kakor, så kul hehe ;)


 

:) :)


Söta små bagare
med smet och glasyr lite överallt ;)


Vilket resultat, proffs bagare ;)




Sedan vid runt sju tiden kom det en Thao, Malin & Sofie på lite Taco mat


meee




Emelie sofie A-M


Malin & A-M




;)


Sofie :)





Två elefanter balanserade... Underbart hehe ;)


On stadt


De söta :)




;)




Såklart att min björn ska vara med å dansa


Hihi


Smile


Malin :)


PussSSssSSSSsss










HAHA


Malin & Sofie


:);)






Ett Besök på Stripis
 



Min & Emelies Gurkdrink , haha ;)






Malin & Kinha


Shake












Tack för en jätte trevlig kväll med er :)
Måste vi göra om!




Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

JA så klart vi var!! och vågar man inte stå för det man säger så ska man inte skriva, å jag får ip adressen å min morbror e polis, så kan man inte skriva nått snällt och då isf om man inte vill skriva nått snällt så skirver man namn, annars e man bara en jävla messss! HAHAHAHA men jag har JU ip adressen ;)

2008-06-01 @ 21:39:51
URL: http://moments.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0