Alla Helgon

I lördags var det mys med familjen med mat, gottigheter och film :)
Och i dag söndag så ringde mamma vid tolvtiden, Du vi drar till göteborg nu, ska du med? ;)
Hihi så jag och familjen har varit en snabbis i gbg i dag, Ikea samt nordstan. Inget fel med det och tokigt nog blev jag några kronor fattigare hehe!


Kort från i Lördags!

Stämning :)

Fredrik, A-M, Mamma

Bror Vicktor


I morgon e det måndag igen och det väntas redovisning i skolan.
Hoppas alla har haft en trevlig alla helgona helg :)

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jadu, vad händer hos mig.. Jag jobbar och sliter om dagarna .. hehe.. Du pluggar eller? :) kram!

2008-11-06 @ 18:07:43
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0