Borde

 Idag och Igår har jag varit ledig, eller rättare sagt har haft två schema fria dagar, men va har jag gjort... Inget!!
Igår så städa ja mitt rum istället, men ja de va behövligt, nu kommer jag in iaf hehe;) Sedan kom ju snön har inte kunnat koncentrara mig riktigt. Skulle börjat läsa en bok som vi ska ha till litteratur seminariumet nästa vecka men kom bara igenom början sedan sitter jag och tänker på annat, så det e lika bra och ge upp, ja får jobba nätter framöver istället :)
Men känner att min inre stress börjar göra ont nu, men har ingen riktig motivation till att plugga just nu så får jobba som en liten blå sen istället...


Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

Men gud va mysigt ditt rum ser ut:) ja håller oxå på å städar:( blää...

Vad gör du idag då:) något skoj? Kramiss

2008-11-26 @ 17:48:34
URL: http://sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0