En liten tripp

Nu kommer det lite uppdagtering hehe ;)
För förra torsdagen, driket efter skolan drog jag, sofia, maria iväg till Linköping för att hälsa på Emma!
Vi har tagit det lugnt, ätit gott, myssst framför tv:en, shoppat sönder oss haha, och insett att ja vi har nog blivit för gamla för att sova på lufftmadrasser, stackars ryggar säger jag bara haha ;)

Trevligt och få träffa Emma igen :)


David                                Mat time                         Sov Dags       
   

 

Jag och grymt söta Poll


Helt underbar


Och så var det Tidig fredags morgon och visst gör vi ordning oss för en Shoppingdag som kan kallas Duga ;)
     

 

På stan, lätt snö föll och ljus, stämmningsfullt


Väl hemma igen efter en hel dag på stan så blev det fika, mat och film
   



På Lördagen åkte vi hem med en helt fullpackad bil ;)
 

Mina inköp :)


Fler kort kommer, har inte alla än =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig resa =)

jag ska skicka mina bilder, bara du visar dig som online på msn :P hihi!

2008-11-26 @ 18:31:55
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0