Tankeverksamhet

Tiden springer iväg, åren likaså.
Tycker att allting bara går fortare och fortare, e det så att man har mera saker att göra nu för tiden eller går tiden helt enkelt fortare?
Livet går upp och ner
Finns mycket man kan fundera över, ibland får man svar och ibland inte
Varför intträffar vissa saker?
Hur vet man att man kan lita på någon?
Och varför, nu om tiden/åren går så fort, varför tar man inte vara på livet som man lever?
= slutar att älta och tänka tillbaka
Hur gör man för att gå vidare och leva i nuet tro?

E trött och mina tankar och funderingar e många...
Inte så intressant att läsa men men ett funderar inlägg på hög nivå denna lördag :P


Citat:

Nuet är det värdefullaste du har

ty det förflutna har du inte längre

och framtiden

vet du inte hur länge du har...


Sanna ord är inte alltid vackra, vackra ord är inte alltid sanna..


Naturen har gett människan en tunga, men två öron, för att vi ska höra dubbelt så mycket som vi säger.(Latin)


Ögat är själens spegel.(Italien)



Va säger mina ögon, hehe ;)







Varför tar man inte vara på livet bättre tro? 
Vad vill jag med mitt liv, egentligen? 
Tears are words from the heart that can't be spoken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0