Kanske lite för spännande bilfärder ;)

Jo i Torsdags var jag ledig, då blev det lite pluggning samt bakning med Emelie och Nelly = blåbärsbullar, mumma :) riktigt trevligt efter det slog jag och sofia ihjäl lite tid innan träningen :)
I fredags var det skoldag igen med en föreläsning, efter det tänkte jag, maria, rebecca, samra fördriva lite tid på stan i skövde och efter ca tre timmar kom vi tillbaka till bilen, säger bara nedrans vi hade fått punktering:/ haha så som tur var fick vi hjälp av två killar, de e fasen bra å vara flicka ibland hehe :P Pinsamt men intressant! Kvällen spenderade hemma hos Malin och Anna, trevligt vi såg på film och åt gottigheter :) Redan lördags kväll nu då och ja snart e helgen över... Sitter och myss äter med mamma ikväll, lugnt och skönt!

Torsdagens Outfit
Bara älskar mina nya byxor så sköna









Emelie & Nelly :)


Nelly var på g


Mitt och Emelies test av de nya smakerna av Coca-Cola =
Ingen större hit, bättre å hålla sig till orginalet :P


Nelly pose


Det Goda Resultatet av mäster kockarna :)


A-M on träning hehe


Sofia :)




Fredag

Punkteringen hehe, pinsamt


Inte bra detta :P


Maria & Rebecca


Nedrans


Väl hemma sen ;)


Me, myself & I





Topp & Byxor från Gina ;)

Hos Malin :)


Anna & Malin
Trevlig kväll med filmen i den hemligtsfulla trädgården :)


A-Ms Lördags kaka till Familjen :)


Zita Myssser <3


Hoppas ni har en fin lördags kväll :)


Kommentarer
Postat av: sofia

ne jag sitter här hemma o har skittråkigt:(



ang imorgon så vet jag inte vilken tid fikan var, hon skulle höra av sig imorgon men på eftermiddag runt två kanske. jag ska också plugga, kanske borde göra det nu när ja ändå inte har ngt annat för mig:P

2008-09-06 @ 20:45:27
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: sofia

ja det var kul, kan prata mer om de när vi ses imorgon. sugen på en kvällsfika på donken? haha

2008-09-06 @ 20:54:31
URL: http://tusenminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0