Mosa :)

Igår var jag en snabbis på Överby sedan åkte familjen på Släktkalas, Grattis Markus :)

På kvällen sedan åt jag och fredrik en sista måltid innan skolan startar haha ;)


Och idag har det hela dragit igång igen, varför känns det alltid som att det inte varit nått sommarlov, men men det var faktiskt lite intressant att det drar igång igen och trevligt att se alla från klassen. Och inte vill de ha nån mjuk start, till nästa vecka mån/tis ska jag ha läst tre hela böcker.  Men jag har faktiskt varit kreativ idag och redan läs ut en hel bok, så nu jäklar e jag taggad ;)  E ledig i morgon men på onsdag blir det skövde igen och då drar den andra kursen igång på 15hp så då blir det säkert mer att göra... Men ja ska börja i tid, mitt nya motto. Ska försöka vara lika bra som Emelie men får se hur det går, hon e min förebild ;)


Så jag ska kämpa, kämpa

Ny termin & nya tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0