Det nya året går...

Sorry att jag inte har uppdaterat tidigare men har inte känt mig motiverad... Men nu har dagarna sprungit iväg på det nya året, hoppas ni har fått en bra start på 2009!

Nyårs fest hemma hos mig :)












Dukningen




You and Me <3


Emelie & A-M in pose :)



 
Mat dags!




Emelie Thao Morret




Sanna & A-M



 
;)




Emelie & Tobbe




Killarna i Köket


Charlie var pose stjärna under kvällen :P


Rickard & Jag


Lets Dance till gamla godingar ;)






Shot ;)




Kort Spel








:)






















A-M, E, T, J
















<3














Efter taxi färden in mot Lidköping, var vi en stund innan torget hemma hos tobbe












Kärlek :)










Torget, Välkommen 2009!




Skål 2009








Så Fiiint










Efterfesten








Trevlig Kväll, Tack alla :)
Kommer några fler kort från kvällen, har inte alla på denna dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0